Äntligen!

 
Fredag, äntligen! så jag har längtat och det är jag väl inte ensam om?
 
Idag har jag vart och jobbat sedan hämtade jag Jason på dagis. Min lilla pojk har typ bott på dagis hela veckan, aldrig hänt innan tror jag. Han har alltså vart där FEM dagar denna veckan! innan har han varit där ca 3 dagar som mest sen han började. MAX 4 dagar men då har det vart otroligt få timmar. 
Men men iallafall så åkte jag och Jason och hälsade på Nattis, min kusin, på hennes jobb en sväng innan vi åkte och handlade middag och fredagsmys. 
Och efter vi åt middag tog Joakim med sig Jason till Jasons kusiner en sväng så jag får lite lugn och ro här hemma en stund. Hade lätt kunnat lägga mig och sova men då kommer jag antagligen att vara helt slut sen när dom kommer hem. Får slänga på en film istället ! =)
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Madde / ⭐️ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ⭐️

Mysigt det låter :)

Svar: Ja =)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2016-07-03 @ 12:29:50
URL: http://www.saramadeleine.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0