Nu har våran ... och imorgon ...

 
Nu har våran älskade två åring somnat och jag sitter på balkongen och har slagit in hans paket, för imorgon fyller våran lille prins tre år! stora prins kanske jag ska skrva istället. 
När jag säger till honom att han är min lilla prins så blir han sur och ställer sig upp och säger att han är stor! haha min sötnos. 
 
Tänk vad tiden springer iväg, alldeles för fort springer den iväg.. han är lixom redan tre år! 
det är alltså redan tre årsedan han kom till världen, TRE ÅRSEDAN?! wtf hände?! 
Det gäller verkligen att ta vara på tiden, varenda sekund. 
 
 
 Ett dygn försenat inlägg, som aldrig publicerades igår kväll haha!! 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0