Fredag - äntligen!

Denna dagen är efterlängtad av så många, men speciellt av mig. Jag har längtar efter att bara vara hemma och mysa med min älskade familj, för denna veckan har jag och Joakim gått om varandra, inte sätts mycket alls. Han jobbar dag och jag har jobbat kväll denna veckan och då börjar jag halv 4 och han slutar 4, så det är inte as kul. Men ikväll kan vi umgås hela familjen! =)
 
Idag vaknade Jason när Joakim gick upp så det var bara för mig att slita upp ögonlocken och gå upp, jobbade kvällen igår och kom hem runt elva och somnade inte förens tolv så man blir gött trott. Sedan så kan man inte gå hem och lägga sig med engång, man behöver komma hem och typ varva ner innan man kan somna.
Men iallafall, vår dag fortsatte med att vi gjorde oss iordning och sedan lämnade jag Jason på dagis och gick en runda med Xzeena. Sedan bar det iväg till jobbet, mitt nya jobb som jag inte har nämt tror jag. Jag har börjat på Humana, och är hos dom och jobbar som undersköterska inom hemtjänsten. 
Så idag var det möte för dom som är nyanställda =) efter mötet så hämtade jag min lilla plutt på dagis igen, så idag blev det inte många timmar =) och vi har vart ute med Xzeena och städat. 
 
Snart ska vi iväg och handla lite fredagsmys =)! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0