Jag hoppas att jag

Idag har jag legat med yrsel och vart helt jäkla slut, vaknade först strax innan 7 för att Jason ville upp, och Joakim var iväg och var barnvakt, så när han kom hem så lagade vi frukost och sedan fick jag gå och lägga mig igen, för jag var fortfarande lika trött och hade yrsel, så då sov jag några timmar till sedan fick jag för mig att en dusch kanske skulle hjälpa, så in i duschen. Men jag var lika trött efter duschen om inte ännu tröttare så jag fick lägga mig igen, så Jason la sig också och sov en stund med mig. Nästa gång vaknade jag runt två tiden, fortfarande trött men yrseln var bättre. Och då fick jag gå upp och greja lite medans Joakim, Jason och Carro åkte och köpte pizza till oss. Sedan fick jag göra mig iordning för att gå iväg på föräldramöte, jag och Joakim. Carro var hemma och passade Jason, så dom hade byggt koja och lekt körragömma och sånt när ci kom tillbaka. Mötet gick jättebra, vi fick se filmer på alla barnen och sedan svara på lite frågor. 
Jason har den absolut bäsa förskolan med som bästa och snällaste fröknarna! =) vi är otroligt nöjda med förskolan och fröknarna =)!! 
 
Jaja, nu ska jag nog snart gå och lägga mig så man förhoppningsvis är människa imorgon när man vaknar, ska jobba kvällen imorgon med.. Så jag hoppas att det inte är något som bryter ut inatt! jag vill jobba!!
 
 
Min lilla hipphopper Jason för 2 årsedan!! :) vad tiden går fort, får nästan ont i magen när man får upp alla minnen på facebook haha !! :) 
 
 
Puss på er!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0