REALLY?!

Här har man haft värsta vårkänslorna den senaste veckan så vaknar man och hör att Joakim säger till Jason "Titta ut så får du se massa snö!" 
Fy bubblan, jag vill inte ha mera snö! jag vill ha vår, jag vill ha sommar! ingen jäkla snö.
Visst är det jättekul för barnen men det har ju vart massa snö redan nu får det vara nog haha.
 
Igår kväll jobbade jag, och jag valde att cykla runt och det var ju inte det smartaste för det var fruktansvärt jäkla kallt, fick svänga förbi hemma och byta kläder och hämta vantar haha det är inte okej att det ska vara så här kallt. Det är ju mars nu! ge oss vår hahah (gnällig jag är) 
 
 
Idag kör vi på en ledig dag! Får bli en städ dag och en inne dag, fast vi måste ju gå ut lite med Xzeena dock haha. 
Hoppas ni får en grym dag, trots all snö! 
Puss
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0