Rocka sockorna - alla är olika

Idag rockar jag och Jasons sockorna för att visa att alla är olika men alla betyder lika mycket.
Jason tyckte nog att jag var tokig när jag tog fram två olika strumpor till honom så han skrattade en del när han hade en blå och en röd haha =) 
 
Rockar ni sockorna idag =)? 
 
 
Imorse när vi hade tagit på oss kläder och våra rockande sockor så kom min syster till oss så gick vi ner till affären och köpte frallor och bagels. Gött nu när man kan gå och handla och att man kan skippa bilen! för nu är det ju så fint väder =)! efter handlingen gick vi hem och åt och sedan åkte systramin hem och jag började att städa så Jason somnade framför nicke nyfiken i soffan. 
 
Nu funderar jag på vad man ska hitta på resten utav dagen .... =) 
 
Puss på er!

Kommenterar gör du här!
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Vi rockar med sockorna idag, min äldsta tjej såg frågande på mig och frågade efter den andra socken!? Hahaha såg hur hon riktigt funderade på varför hon hade g å olika sockar. 3 år blir hon i maj ;)

Svar: Haha dom är för härliga :D Sry för sent svar!! =)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2016-03-21 @ 13:47:36
URL: http://mittbabbel.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0