Läggdags

Snart dags för mig att krypa i säng, väntar på en maskin tvätt som ska bli klar bara.
Det har vart en lång dag med jobb, och träning. Ett bodypump pass fick det bli idag, gött när det är gjort men gud va seg man var innan man hade kommit dit. Men så fort man kommer dit så går det så fort och sedan har man gjort ett grymt träningspass. Men ja, nu ska jag snart skicka ut Joakim med Xzeena och sedan ska vi krypa till kojs. Känns även som någon förkyldning håller på att bryta ut på mig, vill inte!! 
Har inte tiiid, måste jobba och sedan är det summerburst ihelgen också och då ska jag hålla igång i två dagar.
Lilla jag, mamma sandra ska hålla igång i två dagar!! haha kommer säkert gå jättebra! 
 
 
 
Idag fick jag blommor av min älskling och av min son =) så kul! 
 
Igår 22/5 har vi vart tillsammans i sex hela år, tiden går fort när man har roligt! =)
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0