Medans en del har helg så

Ja, idag är det röd dag och en del har helg, dom flesta antar jag. Men jag ska jobba om några timmar, en kväll till sedan tar jag också lite helg. Idag har jag Joakim Jason och Xzeena vart ute och gått en stund i skogen och vi hann även att handla lite, får ut och handla mer imorgon inför helgen. 
 
Joakim och Jason är iväg och städar och tvättar husvagnen för snart är det ju dags för campinglivet igen haha =) och jag slappar hemma, har kollar på senaste avsnittet utav Empire, så sjukt bra serie! och nu ska jag plocka undan lite och göra mig i ordning för kvällens arbete. 
 
 
Våran finaste Jason, han har blivit en sån stor pojke nu. Vad hände med våran bebis? 
Men ja, du kommer alltid att vara våran bebis =)! hur arg du än blir när vi kallar dig för bebis så kommer du alltid att vara det haha =) 
Så fort man säger "mammas lilla bebis" till honom så blir han arg och stället sig upp för att visa att han inte alls är någon bebis, att han är en stor pojke nu haha. Plutten :D 
 
 
Hoppas ni får en bra dag! Puss 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0