1a advent 🎅

 
 

🎅1a advent 

Då var det första advent idag och första ljuset är tänt såklart! bara tre ljus kvar tills att det är julafton, sjukt vad fort det går. Tycker det nyss var midsommar! 
 
Idag har det vart fullrulle hemma hos oss som vanligt, eller imorse tog vi det lugnt fram tills vi kom på att vi kunde åka ner till Kungälv och titta lite på julmarknaden som var idag och inte igår som jag trodde haha. 
Men iallafall så fanns det inte så mycket att ha där nere så vi åkte ganska så fort därifrån igen. 
Sedan åkte jag och hämtade mormor och tog med henne till affären för att handla inför hennes födelsedag, hon har önskat sig en smörgåstårta ala Sandriiie, så vi fick handlat allt till den idag. Egentid med mormor det var längesedan det. 
 
Sen åkte jag hem och lagade kycklinggryta till min syster för det har hon tjötat om i evigheter! så idag fick hon den äntligen haha. Och sedan har vi myst framför tvn med första adventsljuset och lite pepparkakor.
Imorgon börjar mitt sockerfria liv igen, denna helgen har jag faktiskt ätit lite socker men imorgon är det stopp! 
Har bestämt att jag ändast får äta socker på helgerna! tur att julafton är på en lördag iår haha! 
men jag tycker faktiskt att det går bra med mina sockerfria veckodagar, så skönt så skönt!
 
 
Hoppas alla har haft/har en underbar 1 advent! Nu ska jag gå och natta min underbara lille Jason. 
Puss & Kram! 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0