Black friday + lillebror

 
Aj, min kropp! har gått i lite affärer med min syster och mamma nu i eftermiddag och kollat in black friday rean, vi hittade dock inte jättemycket. Är lite besviken på den här omtalade "black friday" faktiskt. 
Tycker inte butikerna har så himla mycket rea som man själv har inbillat sig att dom har. 
Hittade iallafall en julklapp till Jason och ett par mjukisbyxor till mig och lillebror. Kom även hem med en julstjärna som hänger fint på balkongen nu, och en ljusstake till Jasons rum. 
 
 
 
Och jag har även hunnit slänga ihop en smörgåstårta till pappsens kalas imorgon, han fyller år på söndag men vi firar han imorgon. Tack för hjälpen min kära syster! =)
 
Och nu ska jag sitta här i lugn och ro och titta på tv, ska även kolla runt efter lite julklappar på internet. 
Det är ju så himla mycket smidigare att beställa hem sakerna, speciellt nu för nu blir jag så fruktansvärt trött och får ont i hela kroppen efter en runda i några affärer haha! 
 
Imorgon går jag och lilleman in i vecka 28 med, så kul att det börjar närma sig! 
Idag är vi i vecka 27 (26+6) och det är 91 dagar kvar till beräknad förlossning. 
Önskar att dessa 91 dagar ska gå mycket fortare för jag vill ha ut dig nu! =) 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0