Hur går det med sockret?

 
Hur går det med sockret.. jodå det går jättebra! Har inte ätit mycket socker denna veckan så detta ska jag allt klara av. Men det är ganska så jobbigt ibland, typ när ens karl sitter med en liten påse godis, eller när ens syster och kusin piplar cola och man nästan känner doften utav allt socker!! haha men ja, det går!! 
Och det är ju "bara" 93 dagar kvar tills lillebror är här och jag kommer kunna äta lite socker igen. 
Fast jag ska absolut INTE äta mycket socker då heller, bara lördagar!! som nu ungefär, denna helgen åt jag dock inget socker alls, bra va? 
 
Men snart kommer julen och allt godis och allt annat socker, så då lär jag synda litegran iallafall. Förhoppningsvis inte! jag ska försöka fortsätta med mina goda morötter haha! kommer vara fantastiskt bra om jag håller detta när jag har hittat tillbaka till träningen efter förlossningen! 
 
 
Bild ifrån julen 2015!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0