Min bästavän ska vara säker.

 
Jag har fått äran att skriva om våran bästaväns säkerhet när det kommer til bilresor. Jag tycker att det är en självklarhet att våra hundar ska åka säkert på våra bilresor och att dom ska skyddas lika mycket som vi människor som färdas i fordon. Det är jätteviktigt att hundarna åker i en säker och bra hundbur, eller sitter fast med säkerhetsbälte. Sitter hunden löst i bilen och vi krockar, så har Du/Ni ingen hund kvar pågrund av att ni inte har sätt till att den åker säkert och hur skulle man må om det hände? 
Och det är jättebra att det nu mera är LAG på att hundar/djur ska sitta fast eller åka i burar när dom färdas i en bil. Kanske kan få fler att tänka en extra gång innan dom sätter sina vänner i bilen. 
 
Våran hund åker säkert i vår bil, hon har en hundbur i bagaget och där kan hon ligga eller sitta, vad hon känner för heltenkelt och hon är säker. Jag skulla aldrig förlåta mig själv om hon var med i en olycka och skadas eller i värsta fall avlider pågrund av att jag har vart en slarvig matte. Så hon är alltid i buren eller bältad om vi ska ut och åka. Och det hoppas jag att din/er hund också är! 
 
Här kan du hitta bra och smidiga burar till ditt kära husdjur, i olika storlekar och former, till alla olika bilar heltenkelt!
 
 
 
Här är min bästavän, som jag aldrig skulle tillåta att åka löst i ett fordon. Mitt allt, min älskade hund.
 
 
 
Sponsrat inlägg. 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0