Lång lång dag!

 
Lång lång fredag har det vart idag. Började att jobba klockan 7 och slutade vid halv fyra, så åkte jag hem och hämtade Jason på dagis och gjorde oss iordning för kalas hos min kära halvsyrra. 
Ja, och innan kalaset åkte vi till klädkällaren för att köpa saker till Jason för han ska på Halloweenfest imorgon hos sina kusiner. Kul! hoppas han inte blir allt för rädd bara. 
På kalaset var vi en bra stund och fikade och sånt man gör på ett kalas, sedan åkte vi hemåt. 
Nu sitter man här hemma helt död och Jason sover och Joakim träffar grannen en sväng. 
 
Jag ska försöka ta tag i hemmet lite, plocka upp saker som ligger överallt mestadels Jasons bilar. Hänga tvätt och sedan ta en lång lång dusch om jag inte hinner somna innan jag hittar badrummet haha. 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0