Mvc

 
Nu på morgonen har jag lämnat Jason på dagis och varit hos mödravårdcentralen och pratat om Jasons förlossning samt lyssnat på lillebrors hjärtljud. 
Allt var bra och vi hörde hans hjärtljud fastän han ligger gömd bakom moderkakan. 
Vi började även prata om graviditetspenningen och att jag ska fylla i papper och ja dittan och dattan. 
Jag fattar inte varför allt ska vara så krångligt med försäkringskassan? jag blir helt hjärntvättat efter att man har suttit där och läst på om gravititetspenning och föräldrapenning. Helt hjärndöd känner man sig, så mamma får vackert komma hit sedan och hjälpa mig. 
Funderar på om jag ska ta några föräldrardagar 60dagar innan istället för graviditetspenning, fast äää jag vet inte, förstår ingenting haha. 
Kommer inte heller ihåg hur jag gjorde sist när jag väntade Jason, jag har för mig att jag gick hem tidigare iallafall.. krångel krångel krångel.. 
 
Det ska bli så skönt när allt är klappat och klart, och sedan kan jag bara ligga här och jäsa tills att det är dags för lilleman att komma ut haha. 
 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0