Familjekamp

 
Igår hade vi den "årliga" (vi ska ha en gång om året, eller två om vi hinner) familjekampen. Och det var jag och Anna som stod för tema lekar och mat. Temat var: Artist, så vi hade Peps Person, Miriam Bryant, Britney Spears, Bruce Springsteen, Marilyn Monroe, Dee Snider,  Babsan, Bröderna Djup och Thomas Di leva som gäster igår haha.
 
Jag var Miriam Bryant för det var så lätt och jag slapp klä ut mig alldeles för mycket, jag HATAR att klä ut mig. 
Så rufsade till kaluffsen och satte en trulls mitt på huvudet, med en lång kofta och bombjackan på så var det klappat och klart! Haha jag var mig själv näst in till förutom trullsen haha! 
 
Sedan hade vi lekar som 
- Balansera muttrar uppe på varandra med hjälp av en skruvmejsel. Vi fick alltså INTE använda händerna bara skruvmejseln. 
 
- Bumull och vaselin. Vi la bomullstussar i en skål och ställde sedan den andra skålen några cm ifrån. Så fick man ta vaselin på näsan och droppa i tussarna och den som flyttade mest vann, och det var INTE jag!! haha
 
- Balansera på en kubbpinne. Vi fick en kubbpinne och den skulle man stå på med en fot och balansera, SKITSVÅRT! 
 
- Kasta tennisbollar på konservburkar. Vi la olika poäng i burkarna, så fick man kasta tennisbollarna och de burkarna man träffade var de poängen man fick. 
 
- Sista leken var frågesport! =) 
 
 
Haha njut av bilden för mer får ni inte se! ;)
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0