Godmorgon

 
 
Jason hoppade upp strax efter tuppen imorse, innan Joakim ens gick upp. 
Men han log kvar i sängen och vi kollade på hans nya film, Ariel. Så det var ju skönt att man slapp hoppa upp på våran lediga dag. Har hunnit se första avsnittet av Paradise hotel också, tror jag ger pogrammet en diss i år.
Orkar inte bli fast i skiten som jag alltid blir haha, kommer antagligen sluta med att jag kommer följa skiten.
 
Men iallafall så ska jag snart ta mig en städrunda här hemma och sedan in i duschen så får vi se vad denna dagen har att erbjuda. Blir antagligen en hemma dag med Jason och Xzeena och en och annan promenard.
 
 
Instagram @ Saandriiie
 
Hoppas ni får en bra dag! Puss
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0