Slapp dag

 
Då halv sitter man här och gäspar i soffan framför tvn och en varm härlig hund på fötterna. 
Idag är jag verkligen så himla trött, helt färdig. Det tog verkligen emot imorse att gå upp, låg kvar 20 minuter längre än vanligt. Brukar gå upp tio i sex men klockan slutade på tio över sex när jag fick dra mig upp ur sängen. Har gjort så två dagr i rad nu när jag har jobbar haha så imorgon ska det bli skönt att vara ledig och bara vara hemma med Jason. 
Sen är det på´t igen, onsdag, torsdag, lördag och söndag
 
Jason blev så trött så han ville gå och lägga sig och somnade med engång, korsitaket. 
Och idag har vi gjort något mycket ovanligt i denna familjen. Efter vi kom hem ifrån jobb och dagis så har vi bara vart hemma och inte flängt hit och dit som vi alltid brukar att göra. Idag var bara en såndär hemmadag kände vi. Så kom min pappa hit med glass och fikade en stund. Så ja, en riktigt slapp dag/kväll. Det är välbehövigt ibland haha.
 
Och snart börjar Sofias änglar, bästa pogrammet! ellerhur?! så hemskt är det men ändå så bra. Yäyä, Puss på er!
 
 
Instagram @SAANDRIIIE 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0