Vår morgon

 
Imorse blev det en promenad ner till min syster för att möta upp mamma, när bi kom ner så kom DHL lastbilen med mitt älskade bord som jag har väntat på i ca en vecka. Äntligen! nu står det här i hallen och väntar på att Joakim ska montera ihop det, och sedan ska jag självklart ta bilder på det och visa det för er, jag längtar! 
Ska nog använda mitt fina stativ som jag fick av min älskling när jag fyllde år =) skoj!! Kommer att bli så mycket mer roliga bilder i bloggen nu kan jag lova er. 
 
Vi hann även åka och hälsa på mormor och Nisse en stund innan dom skulle åka iväg till Lerkil, där min mormor är uppväxt och vi var där en heldel som små, då min gammelmormor hade en sommarstuga där. 
Mormors kusin bor kvar där så dom skulle hälsa på henne och hennes man. 
 
 
Jason på promenaden imorse. 
 
Hans outfit är ifrån
Jackan - HM
Tröjan - Lager157
Byxor - Name it
Skor - Skopunkten 
Väskan är ifrån skip hop 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0