Sömnbristen är så jobbig

 
Nu börjar det bli riktigt jobbigt med sömnen igen, jag har sovit hyvsat bra i två nätter men inatt kom det igen.
Jag vaknar helatiden för att jag måste vända mig om, för att det gör ont här och sedan där. Och sedan när jag väl ligger hyvsat bra och kan somna om så vaknar jag fem minuter senare för att Jason ska ligga PÅ mig, helst! jag kan inte ligga med ryggen emot han för dom klättrar han över mig och ska lägga sig framför mig. Jättemysigt, men jag är så trött och behöver verkligen sova. Och det går inte när han ligger framför mig, känns som jag knappt kan andas eller röra mig när han ligger där. Så jag får vänta tills han somnar så jag sedan kan flytta honom igen, och har jag tur så ligger han kvar tills vi ska gå upp. 
 
Det är inte helt enkelt att vara gravid och småbarnsmamma haha. När jag var gravid med Jason så var det inte alls såhär "påfrestande" för då kunde jag ligga i dagar i sängen och bara vila och sova. Men det går inte nu när jag har min underbara Jason att leka med och utfodra haha! Men det är bra att jag hr både han och Xzeena så jag kommer upp och dom får mig att orka på ett helt annat sätt. Xzeena gör så att jag MÅSTE komma ut i den friska luften och Jason håller igång mig som aldrig förr haha. 
 
Idag ska jag ta mig i kragen och försöka mig på att dammsuga och skura golvet, samt städa i köket och i Jasons rum. Han får dock hjälpa mig, min lilla hjälpreda!  och sedan kanske han tillochmed vill vila med sin "tjocke" mamma =)! hahah kan ju hoppas iallafall.
 
Hoppas ni får en grym dag! Puss
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0