Söndag

 
Då var det söndag igen ... helgerna springer alltid förbi! kanske inte så konstigt dock för vi har ju alltid massa saker att göra. Nästa helg ska vi ta det lugnt, iallafall jag och Jason. Vi ska ha fredagsmys här hemma medans pappan är på firmafest. Och sedan på lördagen ska vi dra med pappan på bio tänkte vi. 
Eller jag och Joakim ska dra med Jason på bio för första gången, så det ska bli spännande. Undra om han sitter still eller om han inte sitter still, vi kanske får gå därifrån? haha det återstår att se. 
Innerst inne så tror jag att han kommer att tycka att det är skit fräckt =) 
 
Hur reagerade era barn vid tre / fyra årsåldern? 
 
Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan det är dags att börja med maten =)! 
 
 
Pussen!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt med bio :)

2017-01-22 @ 21:28:36
URL: http://www.saramadeleine.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0