Vi börjar bli redo 🍼

Gokväll på er 😊 

Idag har denna gravida mamman haft en lugn och skön dag hemma ensam med Xzeena. Joakim har jobbat och Jason har börjat på förskolan igen. 
Han ska vara där 15 timmar i veckan nu medan jag är gravid/mammaledig. Och det är han för att han VILL vara där, han trivs jättebra och vill vara där och leka med sina kompisar,så ni inte tror att jag har han där för att. Vill han vara hemma med mig, mig och lillebror så får han gärna det. 

När jag hade hämtat Jason så kom Joakim hem efter en stund så då åkte vi och hämtade ut babyskyddet och liggdelen till den nya vagnen. En sak jag inte förstår är att dom inte skickar med en adapter när man köper ett sånt här paket med allt annat i. Så vi kan inte klicka i liggdelen eller bilstolen, vi fick beställa en adapter och det gjorde vi ifrån jollyroom istället för att slippa krångel. 
Det var lite krångel med detta vagn köp då vi för bara fick suffletten och sulkyn, dom skulle även ha skickat liggdel och babyskydd tillsammans med det andra. Så jag fick lite ont i magen att jag hade beställt fel. Men nej,det var dom som hade gjort fel. 
Sedan att dom inte skriver med att man måste ha en adapter eller att dom inte skickar med en adapter i ett sånt här paket är ju vansinnigt dumt. Stod ingenting om någon adapter i annonsen. Men men nu har vi iallafall allt utan adaptern, TUR att bebisen inte har kommit än, då man vill ha allt sånt klart när bebisen kommer. 

Nu börjar vi iallafall bli redo för bebisens ankomst, saknas bara skötbordet och sedan bebiskläder som jag ska titta igenom och tvätta, dom Jason hade som bebis. 

Sen är det dags för att packa BB väskan också! Sedan får han gärna komma. 



Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0