Havet och bröllopsfest

Godkväll, eller godnatt ska jag säga med detta inlägget. 
Har precis somnat Jason, han somnade såklart i bilen påväg hem ifrån bröllopsfesten förut så han var inte jätte trött när vi kom hem, men nu sover han ! Och jag kanske får sovmorgon imorgon !! :D haha. 
Joakim är kvar på festen och kommer hem senare, :) så jag lär ju vakna, antagligen precis när jag har somnat utav att han kommer hem, ska nog göra pilar in till soffan eller Jasons säng så han sover där HAHA! 
 
Innan idag var vi vid havet, jag Joakim, Jason och min syster. Hon köpte saker för att fiska krabbor med Jason, gick sådär, Caroline tyckte nog att det var roligast så hon satt där i timmar och fiskade och gapade "KOLLA KOLLA VILKEN STOOOOOR KRABBA JAG HAR" hahah och efter två sek så sa de PLOPP så tappade hon den hahaha. Och Xzeena har chockar oss idag, hon badade, FRIVILLIGT och hon LEKTE tillochmed!! helt sjukt, hon har ALDRIG velat bada eller leka i vatten haha. Solsting kanske? 
 
Några timmar senare åkte vi hem, och somnade på soffan! Så jag vaknade i panik och trodde att vi hade försovit oss till festen men ack vilken TUR att vi vaknade så att vi hann PRECIS i tid !! haha 
Nu ska jag nog gräva ner mig brevid Jason och Xzeena, så godnatt på er! Och glöm inte att delta i tävlingen =)
HÄÄÄÄR
 
 
 
Godnatt hörs imorgon! Kram 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Karin O

Härligt det ser ut:)

2015-08-16 @ 09:09:20
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0